Reggel, tanulva a televízió és a különböző portálok által harsogott hírekből korábban mentem ki a végállomásra, hogy valami busz majd jön. A 6:15-ös 254E az orrom előtt ment el, de ráértem. A következő történt: A 182-es megállójában gyűltek az emberek. Bejön egy 182-es, leteszi az utasokat a régi leszállóhelyen, majd leparkol. Ekkor pár férfi elindult, hogy akkor ők most igazságot tesznek. Közben megérkezett a 254E - 6:25-kor gurult be, és 6:30-kor indult. A menetrendet persze nem tartotta, azon már fönn se akadtam, hogy nem alacsonypadlós busz jött. A hírekben azt hallottam, hogy a leggyakrabban a fűtés illetve a világítás hiánya miatt nem veszik át a buszokat reggel. A végállomás felé azon agyaltam, hogy akkor tökéletes világítás alatt, kényelmes melegben fogom tudni olvasgatni a jegyzeteimet. A buszon nem volt se fűtés, se rendes világítás. Valami itt nem kóser! Valahogy végül beértem, de hatalmas tömeg volt a buszon, ekkora nem szokott lenni - talán ezért jár 10 percenként reggel a 254E.

Hazafelé nem szálltam le a Népligetnél, hiszen ha a 254E szarakodik, akkor megszívtam, Kőbánya-Kispesten legalább több alternatíva van. 182/282E sehol, gondoltam, fölszállok a 193E-re. Ez volt óra 4-kor, előtte rápillantottam a menetrendre: óra 5-kor és 35-kor indul. Nagyon jó! Leültem, a busz pedig elindult - óra 15-kor, hajszálpontosan. Ezt nem tudom megérteni! Ha bent áll a busz, mégis mi a jó életért vár még 10 percet? Késve értem mindenhova, minden csatlakozásomat lekéstem.

Nem a BKV-nak köszönöm. A dolgozóinak. A dolgozóknak, akiknek van pofájuk azt mondani, hogy ezzel a szabotázzsal ők nem az utasoknak okoztak kellemetlenséget. (Szerintük az a kiszúrás, hogy - leegyszerűsítve - drága a bérlet. Könyörgök, nem mindegy, hogy 3700 vagy 4000 forintot fizetek, ha egyszer ők meggondolják magukat? Ha a bérlet most 2500 forint volna, az ülések attól még nem lennének kiszakadva?)

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilon.blog.hu/api/trackback/id/tr71652196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandarinrece 2010.01.06. 19:08:30

Eközben Horváth Csaba szerint a BKV sikersztori és minden problémát megoldottak.

www.youtube.com/watch?v=FR9BKPUk4SM

Hát normálisak ezek??
süti beállítások módosítása