Amikor 2003-ban felvettek a gimibe, akkor kezdtem saját magamtól zenét hallgatni. Innen mazsolázgatok most.

Az egész az Alvin és a Mókusokkal kezdődött. Egy osztálytársam, Lilla mutatta, ha jól emlékszem, én pedig, hogy bevágódjak nála, meghallgattam. És magával rántott az, amit a nyíregyházi zenekar nyomott. Szépen megvettük a cédéiket, az utolsó, amiért pénzt adtam, a Most is ugyanolyan jó. Az még bejött, amit utána csináltak, az már nagyon nem tetszett. Előbb a Green Day stílusát honosították meg itthon, ami még jól is állt nekik, de utána már úgy éreztem, hogy nem az én világom. Zeneileg még csinálnak jó dalokat, de szerintem javasolt volna nekik egy szünet. De ők tudják. A régebbi dalaikat még mindig szívesen hallgatom.

Ha már a punknál tartunk, meg kell említeni a Mecsek (leg)alját, a Hétköznapi Csalódásokat. 2004 volt már talán, amikor az új osztálytársunk lemásolta nekem a Globalhét. Magával ragadt, épp akkor váltak a szüleim, olyan jó pörgős volt, már a hallgatásában ki lehett adni minden dühöt. Tényleg mindent. Szépen letöltögettük a korábbi dalokat, és bevillant, hogy ez menyire jó. Egyszerű, mégis üt. Aztán a két új albumukért pénzt adtam, de már sokat nem hallgattam. Bár a József Attila-feldolgozásokat tartalmazó albumuk minőségileg a legjobb munkájuk, leginkább a korai dalok (a velem egyidősek) tetszenek a mai napig. De koncertre már biztosan nem mennék le. És nem a zenekar miatt. Willyt pedig sajnáltam, amikor meghalt...

Jóval később jött (talán a következő évben) a Macskanadrág. Akkor a Modern szerenád izgatta a füleimet, és csalódás volt a Csillag még késik. Onnantól nem követtem őket. De a Modern sz. maradt kedvenc, csak ritkásan hallgattam bele. Most meg rátaláltam a YouTube-on, föl is raktam az albumot a gépre, hallgatom, és azon gondolkodom, hogy vajon miért feljtettem el őket. Aztán rájöttem.

Alternatív zenekarok (Kispál és a Borz; Kiscsillag; 30Y; Kaukazus; Quimby) kerültek a látóterembe, valamint elmozdultam a ska felé, és hirtelen annyifélét kezdtem hallgatni, hogy kimaradoztak olyan zenekarok is, mint: Emil.RuLeZ!; Lord; Kowalsky; mások is még...

A következő részben róluk írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilon.blog.hu/api/trackback/id/tr401377773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása