Szóval hogy holnaptól nyaralás Gárdonyban. Előtte persze ki kellett menni a Tesco-ba pár dologért. És ott vettem egy keményfedeles füzetet. Naplónak. Szóval napló. Tudom, 18 évesen, fiúként nem kéne naplót vezetnem. Talán untig elég is volna a blog. De talán mégsem. Mert vannak (és mindig is lesznek) dolgok, amiket nem írok, nem írhatok le ide. Voltak is ilyen dolgok. A közvetlen magánéletemről már nagyon rég nem írtam ide, sem más blogokba. Ami azt illeti, ezen kívül csak egy blogot vezetek. Vezettem. Most inkább ide publikálok. Hogy miért? Lovasinak is van szabadidőzenekara. Meg a Quimby mellett is működik a Kutya vacsorája. Vagy idevehetjük a Slipknot és a Stone Sour kapcsolatát. Utóbbi annyiból szerencsésebb hogy nekem ez volt előbb (Stone Sour), de a másikkal lettem "híresebb" (Slipknot).

És most Placebo. Kint voltak a Szigeten. Nem voltam a koncertjükön. Ami azt illeti, a Sziget 2009-ben csalódás volt. 2004 óta szerettem volna kimenni a Szigetre, de úgy érzem, én nem erre akartam kimenni. Mert akkor talán még rólunk, magyar fiatalokról szólt. Vagy lehet, hogy csak a VOLT miatt van keserű íz a számban. Azért Gerendainak köszi a szervezést, a többieknek az árakat. Meg a pontos tájékoztatást (itt megjegyzem: akik az információs pultokban álltak vagy ültek, semmiről nem tudtak pontos tájékoztatást modnani).  De legalább voltak. Meg volt Sziget is. Ja, és Sopronban elfért a nagyszínpadon a Kispál és a Borz, a 30Y és a Quimby is. Ja, meg Bori és a Belga is. Csak párat említenék. Itt miért nem? Elismerem, a Sziget talán nem megfizethető annyi Kispál-fannak, hogy akár napijeggyel is kijöjjenek. Igazuk van: miért fizessenek ki 10000 forintot egy koncertért, ha megkapják olcsóbban is? Mondjuk így jó volt az MR2 színpada. De engem bosszant, hogy a legnagyobb honi könnyűzenei fesztiválon pont a legnagyobb magyar előadók nem férnek föl a nagyszínpadra. Az előző mondatban csúsztattam (honi), ezt elismerem. A Placebo nekem amúgyis háttérzene.

Az alábbi linkre kattintva pedig olyant látsz, ami meglep, elkeserít, vagy elgondolkodtat. (https://www.youtube.com/watch?v=D3_ams2Bwi4) Kaukazus, amúgy.

A bejegyzés trackback címe:

https://ipszilon.blog.hu/api/trackback/id/tr771324476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása